jag minns mitt rum i ditt hjärta


 
Oj, det har vart en sån händelserik dag idag. Efter lunchen i skolan åkte nämligen jag, Ida & Amanda in till stan för att gå på en öppen skoldag på ett gymnasium vi var/är intresserade av. Man fick helt enkelt ett schema med alla lektioner under eftermiddagen, och sedan var det bara att klampa in på vilken lektion man ville. Vi gick först in på en matematik 4 lektion (med elever som går andra året på gymnasiet, linjen natur) där det var två tjejer och typ 20 killar, haha. Sen gick vi till en historielektion (även den för andrarårselever men linjen samhälle) som var så sjukt intressant! Det var nog den bästa lektion jag någonsin varit på om jag ska vara ärlig. Läraren var så bra så jag tappade hakan typ haha. Nej men bra! Har dock inte varit så intresserad av att gå samhälle tidigare så nu blev allt väldigt mycket krånligare än det redan var, haha. Jaja, jag har några veckor till på mig att tänka över det...
 
När jag kom hem gjorde jag i ordning ett gott mellanmål bestående av havre - och kesopannkakor med kesella och hallon. Det var ganska gott faktiskt, fast det smakade dock vädigt mycket ägg så hallon var väl inte det bästa alternativet till kanske... Kan slänga in receptet om ni skulle vilja det!
Alice Gustafsson

fin bild :)

Svar: Tack! :D
Viola

2013-01-30 @ 20:29:41
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: