july 10:th


 
Idag red jag för första gången sedan jag slutade rida för 2 och ett halvt år sedan, och det var så himla härligt! Jag, Mirre, mamma & Jill åkte ut till ett stall med islandshästar i Boo/Ingarö och red ut i tre timmar tillsammans med två ledare. Vi fick göra ALLT det som jag älskar med att rida, som att galoppera i skogen och bara njuta av att rida på en snäll häst som inte är känslig till exempel. Åh så härligt det var! Och att det var första gången jag red islandshäst gjorde det ju ännu lite bättre. Måste bara göra om det här nästa år!!
Wilma Granström

Hej! Detta kanske kommer lite plötsligt men jag gillar verkligen din blogg och bilderna du tar! Det är så att jag ska resa iväg på semester i två veckor och undrar om du ha lust att slänga in några gästinlägg? Det kommer vara fler gästbloggare också, skulle vara kul om du ville vara en av dom! :)

Svara så fort som möjligt, kram!

Svar: Ja det skulle vara jättekul! När är det? Jag reser nämligen själv bort på lördag och är inte tillbaks igen förens på torsdag, och sedan åker jag iväg på måndagen igen i en vecka, så det skulle vara om jag kan klämma in något gästinlägg där emellan :) Kram!
Viola

2013-07-11 @ 11:35:05
URL: http://wilmacelina.blogg.se/
Malin

Väldigt fina bilder :)

Svar: Tusen tack! :)
Viola

2013-07-11 @ 23:24:31
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: