Sardinien dag VI


 
På fredagen åkte vi till staden Santa Teresa.
 

Där var havet helt sinnersjukt vackert. Helt glasklart!

Vi gick runt i staden en stund, kollade i affärer, fikade och tittade på någon slags borg.
 

Sen var det dags för lunch. Jag åt en klassisk pasta bolognese. Mummmmmms.
 

Sen tog åkte vi mot ett ställe som såg ut såhär för att leta efter en strand.
 

Vi slutade dock leta efter stränder när vi hittade en stenbrygga där vattnet var så underbart fint. Man kunde se rakt ner till botten. Åh vad jag älskar det!
 

Sen var vi hemma och åt en pizzamiddag medan solen gick ner.
Y O H I O S H I M E

Ser ju superhärligt ut! *u*

Svar: Det var hur härligt som helst!
Viola

2013-07-27 @ 13:53:34
URL: http://Mvphotos.blogg.se
Malin

Åå vill också utomlands! Jättefina bilder :))

Svar: Tack! :D Ja att resa är ju det bästa som finns!!
Viola

2013-07-27 @ 20:27:00
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: