vi gick som självutnämnda kungar genom stan som alltid sov



Haft picknick i Vasaparken med min saknade vän Ellen är vad jag har gjort idag. SÅ himla fint väder idag så jag skulle vilja vara ute hela dagen, men efter två timmar med min kära vän och en massa massa mat var jag tvungen att dra mig hemåt för att träna. Träningen visade sig innehålla typ en övning och sola på planen så det kändes ganska värt ändå. Omöjligt att träna i 28 graders stekande sol liksom. Fin och bra dag i alla fall! Nu måste jag packa och tidsinställa några inlägg till er. Imorgon åker jag till mormor & morfar i Borås och på söndag drar jag vidare till Göteborg och Gothia!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: