allt du når med din blick från balkongen kommer nån dag att bli ditt


 
Ojoj. Jag har verkligen haft noll tid för bloggen helgen som har varit nu. Jag har haft så himla mycket annat kul för mig, som att ta årets första dopp med Agnes igår tillexempel. Blev dock rejält bränd på ryggen efter 5 timmar i solen, men det är smällar man får ta när man aldrig någonsin kan lära sig att smörja in sig antar jag. Annars är jag bara för himla glad för att allt är klart i skolan och att det är bal om två dagar. Jag är SÅ taggad!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: