Arrivederci


 
Hejdå Sverige! 16.30 lyfter mitt plan mot Sardinien, och jag är mer än taggad! En vecka av sol, bad, pizza, pasta, risotto och fina människor. Vi har som flera gånger tidigare hyrt hus tillsammans med familjen Svensson, och jag har en känsla av att den här veckan kommer bli minst lika bra som de andra! Ha det bäst medan jag är borta i alla fall! Vi hörs igen när jag kommer hem på lördag, men jag har tidsinställt några inlägg till er också så att bloggen inte står helt tom :) Puss puss puss!
Rebecca

Nej, vad härligt! Ha en bra resa!

Svar: Tusen tack! :D
Viola

2013-06-22 @ 13:25:35
URL: http://rebeccahanssons.blogg.se
Amanda

Åh men jag kom ju hem från Sardinien för typ två timmar sedan! Var där i en vecka, i Alghero och Stintino bodde vi. Vart ska du bo? :) Ha en skön resa!

Svar: Skojar du? Haha! Det verkar som att vi har en tendens att resa till samma platser med tanke på Parga också, haha. Men gud vad kul! Vi bodde utanför Castelsardo, i Costa Paradiso. Var dock i Alghero sista dagen, superfint! :D
Viola

2013-06-23 @ 00:03:58
Amanda

Juste! Att båda var i Parga hade jag helt glömt av! Haha vad knäppt ändå :-)
Hoppas du hade det bra!! Känner igen mig i mkt av det du skriver som försäljarna som skrek "coco bello" och pasta med skaldjur m.m ;)

Svar: Haha vad kul! Jag hade det verkligen hur bra som helst! :D
Viola

2013-07-04 @ 16:21:17

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: