Gästinlägg


 
Jag (Olivia) tänkte göra ett litet gästinlägg åt viola medans hon är och har det bra i Italien. Jag har nästan aldrig bloggat så förvänta er ingenting!

När jag tänker på Viola tänker jag på en tjej som vågar stå upp för sina tankar och åsikter. Hon vågar säga emot när hon vet att något som görs är fel.
Därför tänkte jag ta tillfället i akt (där var det många pluspoäng hos svenskaläraren) att visa er en hemsida som jag verkligen tycker alla borde se och läsa! jag är inte sådär duktig som viola och kan skriva att ni ska trycka på här så kommer hemsidan upp så jag klistrar in hela länken istället! http://trettiotreanledningar.com/
Hemsidan beskriver hur kvinnor behandlas i dagens samhälle, något som just nu debatteras mycket, med bild och text beskriver hemsidan varför feminism behöver finnas.
Ni flesta har säkert redan hört talas om den eller läst den men ni som inte gjort måste genast klicka er in och läsa!
Nu tycker jag att ni precis som Viola ska stå upp för vad som är rätt och fel så att detta inte ska ske längre!
Detta blev ett djupare inlägg än vad jag tänkt men jag kände för o vara djup

Kram kram Olivia

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: