jag vill stanna tiden


 
Såhär såg jag ut på balen i onsdags. Vi blev upphämtade med en guldlimo vid kvar över 5, åkte runt ett tag, och en timme senare var vi framme vid skolan där det stod en massa folk och tittade. SÅ speciellt känsla att gå ur en limo men det var kul, hahaha. På balen var det god mat, lite dans, lite uppträdanden och massa härliga människor. När folk började dra sig vid runt tio gjorde vi samma sak, och mötte upp lite människor i en park där vi hängde ett tag. Så bra och minnesvärd kväll! Kommer sakna det här nåt så sjukt...
peddo-gubbe i nälsta som du ska till italien med..

gudomligt vacker Viola!

Svar: Hahaha bra namn Maysor! Men tack bästa!
Viola

2013-06-07 @ 21:30:50
Olivia

älskar klänningen och himla fina bilder! (:

Svar: Åh tack så mycket! :D
Viola

2013-06-08 @ 01:55:28
URL: http://sammels.blogg.se/
Elin

älskar klänningen och håret! :)

Svar: Åh, tack! Jag trivdes verkligen bra i det :D
Viola

2013-06-08 @ 18:58:03
URL: http://elinelofsson.blogg.se
Tilde Alm

Får jag bara fråga ... hur lyckades du få till håret så perfekt? Det är helt otroligt.

Svar: Åh, först och främst - tack! Jag gick till en frisör för att fixade det så jag vet inte riktigt hur hon gjorde tyvärr...
Viola

2013-06-10 @ 19:07:58
URL: http://tildealm.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: