june


 
I juni förra året firade jag nationaldagen på ängen med fina människor och pizza, fotade Ellen, åt kladdkaka mest hela tiden, firade sommarlovet med Vapiano, läste i hammocken fina sommardagar, spenderade midsommar på Rådmansö, åkte till Utö med Ellen och fotade några av de bilder som jag är mest nöjd med. Himla bra månad, och jag är mer än redo för juni 2013!
M v p h o t o s

Superfina bilder! :3

Svar: Tack du!
Viola

2013-06-02 @ 12:58:13
URL: http://Mvphotos.blogg.se
Olivia

Jätte fina bilder!

Svar: Tusen tack! :)
Viola

2013-06-02 @ 15:55:30
URL: http://sammels.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: