frukostmuffin


Amanda visade mig det här receptet idag och jag var bara tvungen att testa. Det var dock inte så jättegott men enkelt var det! Min blev dock lite stor och alldeles sne, därav den extremt fula uppläggningen.
 
1 dl havregyn
1 ägg
1 msk honung
½ dl mjölk
1 msk kakao
2 msk kokosflingor
 
Rör samman allt. häll i typ en crème brûlée-form och in  micron i 2-3 min, klart!
Hanna

sammanträffande testade också den förra veckan typ, nästan samma recept.. var dock jätte äckligt men såg gott ut hahah :(

Svar: Haha nej det va inte så gott faktiskt... Men hörru ska vi dra igång med vårat sammarbete eller? Vi kan ju bestämma att vi ska komma på typ 5-10 "teman" var eller något och sedan väljer vi ut :)
Viola

2013-03-30 @ 16:50:50
URL: http://lalahannah.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: