i could walk i mile for you babe, now i hope you'll do the same


från Brooklyn, New York. Fy farao vad jag saknar New York. Vill dit nu nu nu! Och gärna äta på café colette (4 sista bilderna) också när vi ändå är där. Åh.
 
Igår kväll var jag på dansens hus med familjen och såg på Cirkus Cirkör. Det var tredje gången jag såg något av deras uppträdanden och de är så himla bra! Jag beundrar verkligen personer som kan göra så sjuka saker med sin kropp! Helt sjukt verkligen. Rekommenderar verkligen er alla att gå och se dem om ni har möjlighet, och att gå och se Benkes tolkning av Svansjön, sinnesjukt bra!
 
Nu är det i alla fall fradag, finallyyyyyyyyyyy. Ska ha en lugn kväll hemma med tacokäk och tv-serietittande. Ska börja på någon ny nu när jag har sett klart Gossip Girl, vet dock inte vilken...
 
Jennie Ivarsson

åh new york!

2013-03-22 @ 18:39:54
URL: http://jennieivarsson.blo.gg/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: