kom igen kom igen kom igen nu vår


 
Åh fy vad jag är trött på detta tråkiga väder. Ett stort fett TACK till att solen är här, men värmen får gärna komma nu med. Jag vill sitta ute i solen och dricka cola och äta glass i nya solglasögon och converse och känna det där härliga pirret som säger att sommaren är på väg. För jag tänker inte sätta på mig vinterjackan igen förän i oktober. Jag vägrar.
Emma

Super fin bild, och härliga färger! :)

Svar: Tack tack tack! :D
Viola

2013-03-07 @ 15:58:32
URL: http://emelieoemmas.blogg.se
amanda

sant det där med vinterjackan... avskyr det!

Svar: Ja fy, det är hemskt!!
Viola

2013-03-16 @ 16:16:48
URL: http://aepplepaj.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: