påsklov


 
Åh äntligen påsklov! Det känns för jäkla välbehövligt må jag säga! Firade in lovet med att äta lunch på nya Vapiano i Skrapan. Mmmmmm. Deras carbonara måste ju vara den bästa i Sverige. Vi träffade även på Happy Jankell (Hon som spelar Steff i Portkod 1321) där haha. Passade på att köpa med mig lite cupcakes från Cupcake STHLM också när jag ändå var förbi, så de ska jag smaska på ikväll. Sen drog vi i alla fall hemåt, hoppade av i Alvik och tog en liten promenad längs vattnet i solen, och åkte hem på riktigt. Nu ska jag spendera resten av denna alldeles för bra torsdag med att kolla på tv-serier. Puss & Kram ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: