har hört dig prata om hårda tider, har sett dig ta dig långt


 
Spelning på Från balkongen, Hur Dom Än och Kan jag få ett vittne?, en och en halv timmes kö till signeringen, en väldigt nervös jag, lite småsnack, en bild, en kram och "Trodde aldrig du skulle fråga". Bästa jävla dagen i mitt liv.
Agnes

Älskar din blogg, läser den varje dag :)Du tar jättefina bilder <3

Svar: Tack!! Blir så glad :D
Viola

2013-05-31 @ 16:55:35
URL: http://katjaagnes.blogg.se
emma & vilma

älskar verkligen din blogg, du tar sååå fina bilder :) kram

Svar: Men åh tack! Vad glad jag blir!!
Viola

2013-06-06 @ 09:53:28
URL: http://evisgalax.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: