i know if i find what you hide in your mind i'll get lost in it


 
Hej och hå! Idag ska de riktiga gymnasievalen in och jag har väl haft ångest in i sista sekund ungefär, men nu har jag bestämt mig i alla fall! Finns en risk att jag kommer ångra mig dock men då får jag ta det då i så fall. Imorgon har jag mitt sista nationella och det ska bli så. himla. skönt. att allt äntligen kommer vara över. (Och idag för ett år sedan åkte jag till Turkiet med laget. Fy farao vad jag saknar det!!)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: