i this is the moonland darling you'd be the find


 
Hej mina fina bönor! Jag har haft så mycket för mig det senaste dygnet, men nu har jag lite tid till datorn. Jag håller på att redigera bilder från gårdagens resa till Oxelösund nu, men jag tänkte bara slänga in ett litet snabbt hej så länge då det är en del bilder att redigera. När jag hade kommit hem igår åkte jag till Ellen A där jag sov över. Vi tittade på Eurovision och åt en massa gottis, och fortsatte äta en massa annat gott imorse. Efter vår lilla brunch klädde vi ut oss, blåste några alldeles för svåruppblåsta ballonger, placerade ut dem och mötta upp vår andra fina vän Ellen B's pojkvän som vi gav ett paket och en ledtråd som ledde honom hem till Ellen. Hon hade ordnat så himla himla himla fint åt honom! Och nu sitter jag här och ska om några timmar dra mig iväg mot Stuvsta för match. Hoppas ni har haft ett lika fint och bra dygn som jag har haft! Puss puss puss
Tilde Alm

Jättevårig och härlig bild! :D

Svar: Tack tack snälla du!
Viola

2013-05-19 @ 21:43:23
URL: http://tildealm.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: