living in a fast lane


 
Stockholm har bjudit på för himla fint väder idag alltså! Åh vad jag älskar det! På lunchen cyklade vi hem till Olivia, bytte om till shorts för en liten stund, grillade korv och satt och åt en stund. Det var min första grillning för i år till och med, och en väldigt bra första gång måste jag säga! När jag kom hem runt bytte jag om till bikini direkt och la mig på altanen och solade i några timmar med förra sommarens lista i öronen, och sen kom Linnea ut med Ben & Jerry's. Åh bästa bästa bästa värme!
Wilma Granström

Åh himla fin bild!

Svar: Tack snälla!! kram
Viola

2013-05-10 @ 20:24:02
URL: http://wilmacelina.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: