starting fresh like blooming spring


 
Hej på er mina fina! Jag har haft en så bra dag idag! Började med en god frukost på altanen, sen fixade jag i ordning mig, cyklade ner till stationen, mötte upp Maya och åkte in till stan. Väl där gick vi runt och njöt (och klagade lite för att jeansen var lite för varma) av det fina vädret, tittade i affärer och drack juice och åt på JOE & THE JUICE. Så gott! Fick med mig en bikini hem också, välbehövligt!
 
När jag kom hem igen låg jag solade lite på altanen i någon timme, för att sedan åka till Söder med familjen för att äta på Vapiano. Åhhh, undra om det finns något godare... Tror knappt det alltså!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: