sweet sixteen


 
Oj hej! Har haft mycket för mig idag igen. Det blir ofta så på sommaren, och nästan speciellt mycket nu i maj. Idag efter skolan åkte jag med mina flickor hem till Agnes för att överraska henne på födelsedagen. Några av oss kidnappade henne och några åkte och köpa daimtårta, gifflar, vindruvor och jordgubbar och fixade hemma hos henne. Gissa hur mätta vi blev?! Kunde knappt få i mig någon middag alls efteråt haha. Myseftermiddag och en ovanligt värd måndag blev det i alla fall. Och grattis igen min älskade Agnes! ♥
Aggie

Tack viola<3

2013-05-21 @ 20:21:10

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: