up above i see specks of silver in the evening sky


 
Åh vad jag älskar långhelg. Och jag älskar det lite extra mycket eftersom vädret är så himla fint. Jag har solat här hemma hela dagen, med små uppehåll när solen gått i moln, för att äta och för att handa. Framåt kvällen mötte jag upp Klara och fotade henne lite i det fina kvällsljuset, och sen gick jag hem och åt en god middag på altanen. Bra lördag! Matt Pond PA - Specks (världens somrigaste låt, lyssna för i helvete!!!)
molly

Älskar den översta bilden, den är riktigt fin!
Vilken storlek har du på dina bilder förresten? :)

Svar: Åh tack!! Jag har storlek 700 på mina bilder :)
Viola

2013-05-16 @ 09:55:03
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: