Sardinien i matväg


 
Sardinien bjöd på helt okej mat i somras...
Tilda

om jag inte har fattat det heeelt fel, så har la du en Nikon D7100? Jag är verkligen intresserad av att köpa den kameran, så tänkte om du typ kunde göra en liten recension av den? Fördelar, nackdelar osv. Och om du inte känner för att göra det i ett inlägg får du gärna göra en kort sammanfattning i en kommentar. Hade blivit väldigt tacksam för svar! ;)

Svar: Ja det stämmer! Eller hade, haha :( Men jag är helnöjd med den! Det är ett bra snäpp uppåt från Nikon D3000 som jag hade innan. D7100 är ju halvformat tillskillnad från D3000 till exempel. Sen känns den framförallt mycket bättre. Mycket robustare och proffsigare liksom, men ändå inte för tung. Det är en helt annan känsla att fota med den, men den är ju samtidigt inte lika bra som proffskamerorna, men ett väldigt bra mellansteg! Haha ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer, men jag är supernöjd i alla fall! Om du undrar något specifikt är det bara att fråga! Kram!
Viola

2013-11-02 @ 20:38:57
URL: http://tildac.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: