update


 
Hallå på er! Vill börja med att informera er om att jag just nu inte har någon kamera. Den, tillsammans med två andra av mina väskor packade med kläder, plånbok, skolböcker osv, blev stulen i torsdags och det känns FÖRJÄVLIGT rent ut sagt. Jag kommer förhoppningsvis få tillbaks en ny kamera på försäkringen, så det är ju bra. Kläder och sånt däremot är ju sådant som är svårt att få tillbaks eftersom mycket inte längre går att köpa, alternativt att jag har köpt det utomlands osv. Fast värst av allt är nog ändå att de/hen tog min dagbok också, en dagbok där mina tankar och känslor sedan ett år tillbaka står nedskrivna. Förhoppningsvis har de bara slängt iväg den någonstans, eldat upp den eller vad som helst. Det är trots allt mina innersta, innersta känslor som står i den. Men samtidigt så skulle ju det också kännas rätt kast det med, att den bara stals och sen kastas liksom. Jajajajaja. Trots detta så är det nog det minst jobbiga som händer i mitt liv nu, och det visar väl ungefär på vilken extremt dålig period jag är i. En en och en halv timme lång promenad med Johanna & lilla hunden fick mig att må lite bättre i alla fall. Det är en jäkla tur att man har vänner hörrni! Sköt om er!
Tilda

åh fy fan vilka människor det finns. Jag tycker sjukt synd om dig, och hoppas verkligen att du hittar sakerna igen!

Svar: Ja det är sjukt... Att folk inte kan se skillnad på ditt och mitt! Men tack så mycket, det hoppas jag också!
Viola

2013-11-06 @ 21:12:34
URL: http://tildac.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: