3 oktober


 
Åh så skönt att denna torsdag snart är över och att det äntligen är fredag imorgon. Det har varit en sådan blandad vecka känslomässigt... Dåliga och bra besked har avlöst varandra känns det som... Hur som helst så hoppade jag över träningen idag för att ägna eftermiddagen åt att läsa mina två böcker jag måste läsa i skolan. Ganska skönt ändå om jag ska vara ärligt. Nu ska jag läsa lite till innan det är dags för mig att sova, och sedan vakna upp till kanelbullens dag imorgon. Haha åh vad jag har längtat! Och hörrni, Håkan & Veronica Maggio tillsammans - vilket jävla mästerverk.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: