en fika om dagen är bra för magen


 
Idag efter skolan tog jag, Klara, Molly & Mikaela en sväng förbi ett nytt café som har öppnat här i närheten. Ursäkten för ännu en fika fick bli att vi firade att vårat första företagsekonomi-prov var avklarat, men egentligen ville vi väl bara ha en ursäkt att komma bort från allt plugg för någon timme, haha... Gott var det i alla fall, dock ganska dyrt, men jag lär komma tillbaka! Jag hann faktiskt med att plugga en hel del när jag kom hem ändå, OCH jag hann med en liten springtur. Eloge till mig! Nu ska jag hoppa i säng, läsa lite i min svenskabok och sedan sova. Imorgon väntar coopertest och barnvaktning. God natt på er!
Annika

Gott c:

2013-10-15 @ 14:10:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: