kanelbullens dag



Efter en spyhård idrottslektion åkte vi till Gateau för att köpa kanelbullar. De var dock slut, så vi bestämde oss för att åka in till stan och leta istället. Tillslut hamnade vi på Fabrique på Götgatan, köpte med oss ett antal bullar och satte oss vid Mose backe och åt. Och alltså herre min gud vad goda de var. SÅ saftiga. Lätt godaste bageribullarna jag ätit, så åk dit! Hoppas ni också har fått er en god bulle idag, det tycker jag vi alla är värda! Ha en fortsatt bra fredagskväll ♥ Jag ska mysa framför Idol och Skavlan (Veronica Maggio!!!) med familjen och vänner, mys!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: