låtsas som det regnar



Två av mina senaste bilder på instagram. Fikar som om det inte fanns någon morgondag och försöker vara glad och positivt trots allt tungt. Försöker göra mig fin till vardags för då blir jag automatiskt lite gladare tror jag. Och så skrattar jag åt allt som går att skratta till bara för att det är så härligt. Imorgon är det hur som fredag och planerna denna fredag är att testa nya froyo-stället på Karlavägen med vänner, hem och plugga lite och sen iväg på middag hos en annan vän. Hoppas och tror på en bra fredag för både mig och er, kram!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: