moving on, forward



Hey hey hey! Ännu en helg där tid till datorn har varit långt, långt borta. Har dock haft väldigt roligt trots omständigheterna och hundra kilo plugg. I fredags kväll umgicks jag först med mina bästa hemma hos Amanda bara för att jag behövde dem, och på kvällen hängde jag med lite andra gals hemma hos Ida över en pizzamiddag. I lördags var jag i väg och samlade in pengar till Världens barn på dagen, pluggade i några timmar och planerade en kväll hemma med pappa & Linnea, men åkte sedan till Hässelby för lite fest väldigt spontant. Och idag har jag pluggat. Har skrattat hur mycket som helst den här helgen vilket kändes väldigt, väldigt välbehövligt. Jag är så himla tacksam för alla fina människor jag har runt omkring mig. Förstår inte hur jag har burit mig åt för att få så fina vänner. Nu ska jag i alla fall spendera resten av den här söndagen med att plugga till företagsekonomi-provet imorgon, plus någon paus här och där för mat och tv. Som en vanlig dag i mitt liv nu helt enkelt, yehooo!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: