Parga


 
Näst sista dagen i Parga spenderades på stranden med lite munkar och massa bad och solning. Underbart att bara slappa en hel dag eftersom man blev svettig så fort man rörde sig där ungefär (och även när man inte rörde sig)
 

Sen åkte vi hem, tog något dopp i poolen som varje dag, hoppade in i duschen och fixade oss innan vi gick neråt stan för att äta. Jag hade på mig min favoritblus som jag fyndade på Gina Tricot för typ 50 kr.

Och efter maten tog vi en liten tur till borgen och tittade på hamnen ovanifrån. Så fint så fint.
Emma

Jätte fina bilder! Speciellt den sista, så vacker! :)

Svar: Åh tack!!
Viola

2013-11-01 @ 18:58:47
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: