plugg, plugg och ännu mer plugg



Köpte med mig en croissant med choklad och en pralin på väg hem från skolan. Åt det tillsammans med kaffe och turkisk yoghurt med honung och valnötter som en positiv uppladdning inför samhällsplugget som jag nu har ägnat mig åt i fem timmar. Känns dock inte som jag har fått in ett endaste dugg i mitt huvud men vi får hoppas att provet kommer vara mycket analysera och inte lika mycket fakta, hehehe. Jajaja. Snart ska den här jäkla bloggen bli bättre igen. Jag behöver bara tiiiiiiiiiiiiiiiiid och inspiratioooooooooon vilket jag inte har haft sedan i somras ungefär... Men snart snart snart så!
 
Och juste! Vi fick brons i SM i helgen och jag hade en så himla bra helg med mitt lag. Tredje bäst i Sverige, helt sjukt!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: