shadow rises and you are here



Idag fick vi besök av Prins Daniel, Spotify-grundaren Martin Lorentzon, Skype-grundaren Niklas Zennström och VD:n för Ratos, Susanna Campbell i skolan. Inga dåliga namn inte! De höll en föreläsning som egentligen bara var tänkt för alla ekonomitreor, men eftersom det fanns några platser över och vi råkade stå utanför aulan så fick vi komma in ändå. Score haha! Jätteintressant och lärorikt var det iallafall, men framförallt inspirerande! Sjukt coolt att de ville besöka just vår skola också!
 
Nej hörrni, nu ska jag proppa i mig ett stort mellanmål innan träningen. Kram!
Rebecca

Oj, det var inte vilka som helst. Riktigt coolt!

Svar: Ja det var väldigt häftigt faktiskt! :D
Viola

2013-10-23 @ 17:35:58
URL: http://www.perspektiv.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: