träffar gärna vem som helst utom mig själv och då la du handen på min axel



Alltså fyyyyyyy vad jag saknar Grekland och sommarlov. Skolan d ö d a r mig just nu. Höstlov om 3 veckor bara, peppar peppar!! Nej men helt ärligt, jag orkar inte mer. Känner för att kasta alla skolböcker i marken, skita i att plugga och lägga mig i sängen i princip hela tiden. Orkar liksom inte kämpa för bra betyg längre för det känns som allt är helt omöligt. Det tröstade lite att jag fick bra betyg på min första svenskauppgift i alla fall. Svenska är väl typ det enda ämnet jag tror jag kan lyckas bra i, haha...
 
Meeeeeeeen i alla fall. Idag är det ettornas afton i skolan vilket betyder att vi ettor ska bli riktiga Blackebergare. Vet inte så mycket mer än så, men jag tror det kommer bli fett i alla fall. SÅ värt att vi slipper skola imorgon också! Jag ska sova tills jag stupar.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: