a constant reminder


 
Idag sökte jag till Skol If. Det är en förening i skolan som ordnar olika roliga saker som t.ex. de legendariska onsdagsrasterna varje onsdag där hela skolan får vara med i olika tävlingar/lekar. Det skönaste folket i skolan blir antagna och på antagningen gäller det i princip bara att vara så skön som möjligt, och att svara så bra som möjligt på deras frågor och uppgifter. Jag trodde egentligen inte att jag hade någon chans över huvud taget men jag tänkte att jag skulle testa bara för att utmana mina rädslor litegrann. Höll i och för sig på att skita på mig av nervositet och var bara allmänt stel och inte mig själv, men vad fan. Jag gjorde det i alla fall! Tycker om att utmana mina rädslor på det där sättet. För även fast det känns läskigt som in i helvete, så utvecklas man, och blir bättre och bättre, lite mindre stel och lite mer sig själv, och tillslut kanske rädslorna försvinner helt. Det är min förhoppning i alla fall!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: