Sardinia


Sardinien, juni 2013. Juste, hörrni! De sista delarna från Parga kommer! Jag har fastnat på den bästa dagen för att jag inte vill att det ska se sämre ut än det var. Eller det kommer det ju göra ändå... Men ni fattar! Det kommer i alla fall!
Anna Silfverstolpe

Älskar outfiten på första bilden! Otroligt snyggt.

Svar: Det tackar hon säkert för! :D
Viola

2013-10-03 @ 17:33:55
URL: http://silfverstolpe.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: