september


 
Jag & Ellen landade innanför dörren är hemma vid halv 3 igår efter en 1 timme och 45 minuters lång hemfärd från insparken på Lidingö. Då var vi rejält trötta kan jag säga, men ändå lyckades vi ligga uppe och prata ett tag innan vi somnade. Idag gick vi upp vid 1 (!!!) och åt en brunch bestående av bananpannkakor, surdegsbröd och smoothie innan jag behövde åka iväg på match som slutade i vinst!
 
Och idag är det ju faktiskt första september också. Officiellt höst. Men jag är så himla himla pepp på att få ta på mig tjocka stickade tröjor, boots och halsdukar så det gör inget alls tycker jag. Jag välkomnar hösten med öppna armar!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: