we are who we are and we're all going under



Äntligen, äntligen fredag. Eller ja, denna fredagskväll kommer inte bli någon höjdare, har nämligen match från 19 till 22. Ja, på en fredag... Är så extremt otaggad. Jag och Klara tog en tröstfika på Gateau efter skolan, det fick oss på lite, lite bättre humör i alla fall. Fika GÖR livet bättre. Nu måste jag börja fixa min fredagsmiddag. Som jag ska äta själv. I soffan. Typ. ÅH vilken bra fredag! Här har ni en tagglåt i alla fall.
Emma

Jätte fina bilder! :D

Svar: Tusen tack!
Viola

2013-09-21 @ 12:23:17
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: